Geros savijautos centras OYA

Išgirskime savo kūno išmintį!

Samara Joga

Samadevos gestų eufonija

Samara joga, kitaip dar vadinama dervišų joga arba Samadevos gestų eufonija, (lietuviškai gražiai nuskambėtų darna), buvo sukurta iš senovės Artimųjų Rytų žinių apjungiančių kūną, protą, meilę ir dvasingumą. Iki 2015 metų ji buvo vadinama dervišų joga. Dabar vadinama Samara joga, įvertinant tai, kad paskutiniai moksliniai tyrimai leidžia spėti, jog šios žinios atėjo iki mūsų laikų iš Samaros kultūros, klestėjusios prieš 5 tūkstančius metų. Laisvojo Samadevos Universiteto mokytojos Enea Tess Griffith ir Emma Thyloc adaptavo senąsias dervišų jogos technikas šiuolaikinio pasaulio poreikiams drauge su medikais, jogos instruktoriais  ir dervišų šokio meistrais.  Jų kuratorius ir įkvėpėjas yra Idris Laoras, atnešęs senovės dervišų žinias į Europą ir įkūręs Laisvąjį Samadevos universitetą Prancūzijoje.

Samara joga tinkama bet kuriam žmogui, nepriklausomai nuo amžiaus, lyties ar fizinio pasirengimo. Ši rami ir tausojanti praktika leidžia žmogui geriau pažinti savo psichinę, emocinę ir intelektualiąją puses. Samara jogos užsiėmime viską atliekame savo ritmu, pagal savo sugebėjimus, koncentruodamasis į savo potyrius, mokosi suvokti, kas vyksta viduje, mokosi save išgirsti ir priimti, be prievartos, lygiavimosi į kitus ar atsižvelgimo į kitų nuomonę.

Samara joga remiasi tuo, kad nepriklausomai nuo mūsų suvokimo, mūsų judesiai ir gestai yra mūsų jausmų, emocijų, minčių išraiška, iš kitos pusės tam tikri mūsų judesiai gali veikti mūsų nuotaikas ir savijautą. Samara jogos judesiai padės sumažinti streso poveikį, sureguliuos organų funkcionavimą, padidins mūsų koncentraciją, pagerins koordinaciją, atmintį. Ir padarys tai švelniai. Ši dėmesingumo sau patirtis padės jums sumažinti fizinį ir psichologinį skausmą bei nerimą.


Soul Samara joga

Galima sakyti, kad Soul jogos pagalba atliekama dvasinė terapija – aukščiausias terapijos lygmuo.

Arkanai-Mudros laikomi dvasinėmis sielos praktikomis, kurios egzistuoja nuo neatmenamų laikų, iki religijų ir didžių Senovės Civilizacijų gimimo. Arkanų-Mudrų pagalba žmonės giliau susijungdavo iš vienos pusės su gamtos jėgomis, o iš kitos - su sielų ir dvasių pasaulio jėgomis.

Soul Samara jogoje, atliekant Arkanus-Mudras, dirbame su konkrečiu ketinimu. Pavyzdžiui linkime sveikatos sau arba kitam santykių harmonizavimo įvairiose gyvenimo sferose, netgi su savimi, nelaimingos meilės, ar santykių traumomis, bei prievartos pasekmėmis.

Galimi ir  įvairūs Soul jogos seanso dalyviui šiuo metu aktualūs ketinimai. Svarbiausiai, kad jie būtų nuoširdūs ir tikrai aktualūs, tada dvasinės jėgos padeda ypač stipriai.

Soul joga nerekomenduojama asmenims, kuriems diagnozuotos psichikos ligos ar būsenos, dėl kurių vartojami psichotropiniai vaistai.   


Nadi joga 

ŠVELNUMO JOGA

Nadi joga – tai švelni, neintensyvi jogos forma. Šių pratimų tikslas „nadžių“ (energetinių kanalų) sujungimas; mūsų gera savijauta, subalansuotos emocijos ir proto aiškumas – šio sujungimo rezultatas.

Nadės – tai energetiniai kanalai, kurie pereina per visą kūną, leisdamos Ojai – gyvybinei energijai – cirkuliuoti per visas kūno dalis: kiekviename organe, skelete ir kiekvienoje smegenų dalyje. Nadės susijusios su supančia mus aplinka ir su čakromis (energetiniais centrais); jos taip pat perduoda visas informacijos formas į kūno gilumą, iki pat jo mažiausių ląstelių. Remiantis Nadi joga filosofija kiekviena kūno, emocinė, intelektualinė problema, o taip pat kiekviena tarpusavio santykių problema, problema su mus supančiu pasauliu, net dvasinio pobūdžio problema visų pirma susijusi su energijos cirkuliacijos sutrikimais energijos kanaluose. Nadi joga leidžia atstyti šiuos nutrūkusius ryšius, sudarydami pagrindą iš tiesų gerai savijautai ir sveikatos susigrąžinimui.

Džiaugsmas ir vidinė pusiausvyra

Nadi joga gerbia biologinę pratimų vykdymo tvarką, todėl nepažeidžiamas funkcinių organizmo sistemų darbas (kraujagyslės, raumenys, sąnariai ir nervų sistema), ir atvirkščiai mums tampa lengviau grąžinti joms balansą. Nadi joga – gera savijauta, sveikata, ramybė, džiaugsmas ir vidinė pusiausvyra.

Nadi joga sudaryta iš paprastų pratimų, judesių ir padėčių, praktikuojama taip, kad kiekviena kūno dalis gauna naudą. Todėl labai svarbu praktikuoti ją tiksliai pagal tipinius pratimus ir žinoti pratimų, pozicijų, kvėpavimo ir koncentracijos seką.

Klausytis savo kūno

Kiekviena asana turi savo ypatinga poveikį: šildantį arba gaivinantį, raminantį arba stimuliuojantį, aktyvinantį energijos tėkmę arba leidžianti energijai kauptis kūna. Vienos asanos praktikuojamos sesijos pradžioje, kitos pabaigoje.  Taip pat svarbu vykdyti visas pozicijas is eilės: stovint, sėdint, gulint. Kiekviena pozicija turi ypatinga reikšmę ir asanos adaptuotos atitinkamai.

Sąmoningai praktikuodami Nadi jogos fizinius pratimus mes vystome vis gilesnę ir gilesnę intuiciją ir suvokimą to, kas leidžia mums gyventi harminingesnį ir sveikesnį gyvenimą, kas mums naudinga, ir to, ko geriau vengti.

Samadevos energetinė Ajurveda (informacija ruošiama)

Parašykite
Paskambinkite
Žemėlapis
Apie